יום ראשון, 8 בספטמבר 2013

יום 17: טאופו

08.01.2010


הצניחה

בתוך טאופו עצמה אין כל כך מה לעשות, אבל מסביבה יש מלא פעילויות אקסטרים. דווקא האקסטרים הראשון שלנו להיום היה שכפול מפתח הרכב כדי שלא ניתקע שוב עם המפתח המקורי והעקום. 
לאחר שסיימנו עם השכפול, התחיל גשם חזק וחברת Freefall ביטלה את הצניחות של הבוקר. כשהגשם פסק בצהריים והשמים התבהרו, אספו אותנו אל משרדי החברה לתדריך לקראת הצניחה. גלעד ונינה נראו קצת חוששים, אבל אני הייתי בסדר עם כל הרעיון, עד שראיתי את דלת המטוס נפתחת בגובה 4 ק"מ והבנתי שאני אמור לקפוץ מתוכה. כאן נכנס בי הפחד, אבל זה היה טיפה מאוחר מדי להתחרט.
לכל אחד מאיתנו היה את המדריך הצמוד שלו וגם צלם מלווה. נינה קפצה ראשונה ואני הייתי הבא בתור. רגע אחד עוד ישבנו על מפתן המטוס ואז המדריך שלי רִיס דחף אותי החוצה ובכך כאילו הזריק לי זריקת אדרנלין ישר לתוך הלב. 

רגע הזינוק
בשניות הראשונות עוד הייתי המום, אבל בשאר הנפילה החופשית הספקתי אפילו לנופף למצלמה. ראיתי את כל אגם טאופו ואת ההרים שמסביבו מתקרבים אלי במהירות קטלנית. 

מקום מדהים לצנוח בו - אגם טאופו
לאחר 45 שניות של נפילה חופשית, הצלם נופף לי לשלום והמצנח נפתח. פה התחיל החלק החוויתי והמהנה יותר: צניחה איטית עם אפשרות להביט בנוף. ריס הראה לי את הערים וההרים מסביב לאגם טאופו, כולל את הטונגרירו המאיים מאתמול. לבסוף, הגענו אל האדמה הבטוחה ואני רק הרגשתי שאני חייב לצנוח שוב.

פתיחת המצנח
אחרי הצניחה, עדיין לא קלטנו את מה שעברנו כרגע. הלכנו לעמדת אינטרנט בטאופו כדי לראות שוב את הוידאו ואת התמונות שקיבלנו.
זה היה הערב האחרון שלנו בעיר ; שבנו אל משפחת קואופו וקיבלנו ארוחת ערב מאורית "מסורתית": פיש אנד צ'יפס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה