יום חמישי, 12 בספטמבר 2013

יום 23: בחזרה לאוקלנד

14.01.10


חפירה מס' 1

היום בבוקר נפרדנו מג'ון וג'ויס ויצאנו מוואיהי.
אין ספק שנינה אוהבת לדבר, בעיקר בימים האחרונים: היא הבינה שמה שהרגישה בהר טונגרירו לא היו כאבי מחזור, ועכשיו היא לא מפסיקה לחפור על זה שאולי היא בהריון. אני וגלעד לא ממש רצינו לשמוע על עלילותיה עם החבר/אקס שלה מהארץ, אבל זה לא עזר. אם עד עכשיו היא הייתה טיפה מעצבנת, עכשיו זה עוד החמיר. הצעתי לה פשוט לקנות ערכה לבדיקת הריון, אבל היא החליטה לחכות עם זה. מה שהיא עדיין לא החליטה, זה האם להישאר או להיפרד מהחבר/אקס ההוא. 

אוקלנד, שוב...

אז למה שבנו לאוקלנד? גלעד ונינה שמעו בארץ על מופע ה-Big Day Out, שמקבץ המוני אמנים בינלאומיים ורץ בחודשי הקיץ באוסטרליה וניו-זילנד. עוד כשתככנו את הטיול בארץ היה ברור שנחזור לאוקלנד בתאריך הזה בשביל המופע. נינה מאד ציפתה לראות את לילי אלן ואת להקת מיוז ה"מדהימים" לדבריה. היה לה קצת קשה לעכל את העובדה שאני חושב שלילי אלן היא כונפה משעממת ושמיוז לא ממש מרתקים אותי. במקום זה תכננתי לצאת מחר לאחד האיים בארכיפלג הסמוך לאוקלנד.

מזל גדול(ה)

הגענו אל אוקלנד והתחלנו בסידורים: מעבר בבנק, ארוחת צהריים ואיסוף כרטיסים למחר (כל אחד לעיסוקים שלו). משם המשכנו אל ה-HIT הבא שלנו, שהתברר כפספוס נוראי. בגלל שהבית היה כל כך איום, אני מעדיף לא לציין את שם המשפחה: נינה ואני נכנסנו לבדוק את הבית בזמן שגלעד המתין ברכב. היינו בהלם ממה שראינו: הם התכוונו שנישן בשקי השינה שלנו על הרצפה (ואין לנו), המקלחת הייתה מלוכלכת והאוויר בחדר שהוקצה לנו היה מצחין. חזרנו אל הרכב להתייעצות עם גלעד ונסיונות למצוא אכסנייה דרך חוברת ה-BBH.
באופן לא מפתיע במיוחד, כל האכסניות היו מלאות לאותו הלילה. בכל זאת, זהו הערב לפני ה-Big Day Out ואוקלנד הייתה מלאה בתיירים צעירים. ואז נינה נזכרה ששמעה על זוג ישראלים שחי באוקלנד ומארח אנשים במחיר זהה לאכסניה.
התקשרנו אל מזל והראל ולמרבה השמחה, היה להם מקום פנוי! למארחי ה-HIT הנורא, נינה שיקרה ואמרה ששכחנו את הדרכונים ביעד הקודם שלנו ולכן אנחנו צריכים לחזור לשם. לא הבנתי למה אי אפשר היה לומר להם שפשוט אין לנו שקי שינה...
נסענו אל הבית של מזל והראל - והם התבררו כזוג מקסים ולבבי במיוחד. הם אופים פיתות ומוכרים אותם בעיר, וגם יודעים איפה להשיג במבה אמיתית באוקלנד. בנוסף לחדרים הנוחים ולאירוח המקסים, היה לנו גם אינטרנט ומצבור של סדרות ישראליות. ביום שבו הגענו, אחד המקפיאים התקלקל והראל השליך את כל הפיתות הגינה עבור החיות. לי קצת היה קשה לראות מלאי של פיתות מתבזבז בצורה שכזו.

הפיתות האבודות

חפירה מס' 2

נינה שינתה היום את כל התוכניות שלה לניו זילנד. הייתה סיבה עיקרית להגעה שלה ושל גלעד לכאן - הגירה. היא התכוונה להכיר ידיד של חברתה נטליה מכרייסטצ'רץ' ולהתחתן איתו על מנת להישאר במדינה. לגלעד היא כבר קבעה שהוא ימצא עבודה באיזו חברת היי-טק בניו זילנד וגם ישאר לגור שם, והוא כמובן הסכים לכל מילה שהיא אמרה בלי להביע דעה משלו על תכנון מסלול החיים שלו. 
היום היא הפכה את כל התכנון, ומיד גלעד הצטרף אליה במהירות שהעלתה אצלי גיחוך מעורב ברחמים. היא תחזור לארץ, כנראה בגלל הספק-הריון, וגלעד יחזור גם, כמובן. אני הייתי משועשע-מעוצבן מכל הסיטואציה הזו. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה