יום שבת, 12 באוקטובר 2013

ימים 53-54: קווינסטאון

13.02.2010


היום הגשום בקווינסטאון נוצל למנוחה. אולי הדבר הכי מעניין שקרה היום, היה מציאת כרטיס של "גלובל גוסיפ" טעון ב-4$. עבורי זה היה כמו לזכות בלוטו, כי זה נתן לי שעה חינמית באינטרנט.
התחלתי להתעייף בצורה בלתי רגילה אחרי ארוחות הצהריים של הימים האחרונים, ואולי זה טוב שאנוח ואצבור קצת אנרגיה לקראת טרק המילפורד. בין מנוחה למנוחה ביררתי לגבי הדאיות מראש הגונדולה: היום הן בוטלו לחלוטין ועדיין לא ידוע לגבי מחר. 


14.02.2010


הדאייה

בבוקר גיליתי למרבה הצער שגם היום לא יהיו דאיות מהגונדולה. אמנם הנוף משם נחשב ליפה ביותר באיזור, אבל קיימות חברות נוספות שפועלות מסביב לקווינסטאון. אחת מהחברות הללו היא Tandem Paragliding Queenstown, שצונחת מאחד מההרים שמסביב לעיר. למזלנו באיזור ההוא הצניחות כן התאפשרו.
אספו אותי ואת גלעד מהאכסניה ; נינה נשארה בלי כסף בגלל הוצאות מיותרות בתחילת הטיול, ומעכשיו היא נאלצה לוותר על אטרקציות. כל אחד מאיתנו קיבל מדריך צמוד, שלי היה טורקי נחמד. הקפיצה מהצוק אמנם הייתה מפחידה, אבל הרחיפה שבאה אחריה הייתה שווה את זה. דאיתי באוויר במשך כ-20 דקות: העצים שעל הקרקע נראו לי כשיחים קטנים והבחנתי גם בסמיילי ענק שכוסח בדשא.
שילמנו אקסטרה בשביל תמונות ווידאו, אז הנה טעימה קצרה מהדאיה:

לפני הקפיצה מהצוק

הדאייה

לקראת מילפורד

כששבנו אל קווינסטאון, עברתי עם גלעד בחנות המטיילים: הוא היה צריך לשכור ציוד לטרק, ואני קניתי את השקית הצהובה הגדולה כדי להכניס לתוכה את כל הציוד שלי. בגלל שטרק מילפורד עובר בסביבה מאד גשומה, מומלץ להתכונן ליום גשם אחד לפחות במהלכו. לשכבת ההגנה של התרמילים יש את הגבולות שלה, ולכן מומלץ להכניס לתוך התיק את השקית הצהובה כמחסום נוסף מהמים.
והנה אנחנו עוד מעט שם, בטרק המפורסם והיפה ביותר של ניו זילנד. מחר ניסע אל טִי-אַנוֹ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה