יום שני, 14 באוקטובר 2013

יום 57: טרק מילפורד

17.02.2010

טרק מילפורד, היום השני

התעוררתי מרעש שעשו אנשים שהתחילו להתארגן בחדר: קצת בעייתי לחלוק את אותה בקתה עם עוד 19 איש. השינה לא עברה טוב: קשה לישון על משטח קשיח וגם שק השינה הזול שהבאתי מהארץ לא הוכיח את עצמו כנוח. אחרי שסיימנו להתארגן, יצאנו כמעט אחרונים מבקתת קלינטון אל עבר הבקתה השניה של הטרק - בקתת מִינְטַארוֹ (Mintaro). ציפתה לנו הליכה של 16.5 ק"מ במסלול מישורי יחסית עם נוף הררי ומיוער סביבנו.
עצרנו מספר פעמים בדרך בשביל אוכל וצילומים. הנוף הכי מיוחד שראינו היום היה אגם קטן עם השתקפות מראה יפהפיה.

ביום השני
כמה שזה נשמע מתפנק, זה נוף "סתמי" שם
ליד אגם המראה
הגענו מוקדם אל הבקתה - ב-13:30. למרות ההליכה הפשוטה, הגעתי אל מינטארו עם כאבים איומים בברך ימין - כנראה מתנועה לא נכונה שעשיתי בתחילת היום. למזלי, לאחת מהמטיילות היו משככי כאבים והיא הביאה לי מספיק כדורים לימים הקרובים.
נרדמתי קצת בשעות אחר הצהריים כדי להרגיע את הכאבים, וכשהתעוררתי הצטרפתי למשחק קלפים עם גלעד ועוד כמה מטיילות. היה לנו כל כך כיף ושקט בלי הדיבורים של נינה ברקע! חלק מהמטיילים יצאו כבר היום לקטע מהדרך של היום הבא, ושבו אל הבקתה; אנחנו ויתרנו על הרעיון, למרות שהוא היה מפתה. הברך שלי בטח לא הייתה עומדת בזה.
בערב הגיע הריינג'ר התורן ולמרבה המזל הוא לא דיבר ארוכות כמו רוס מאמש. תחזית מזג האוויר למחר (היום היפה של הטרק) לא הייתה אופטימית: צפויים ממטרים פה ושם. מאוחר בלילה התחיל לרדת גשם חזק, ואנחנו הלכנו לישון בתפילה שהיום היפה של טרק מילפורד לא יהרס בגלל גשם וערפל.