יום שבת, 2 בנובמבר 2013

ימים 75-76: חוף הזהב

07.03.2010


בעיר כמו סורפרס פאראדייס חייבים לקחת יום אחד למנוחה, וזה מה שעשיתי היום. למרות שאור השמש ניסה להעיר אותי מוקדם, הצלחתי לצאת מהמיטה בסביבות השעה עשר בבוקר. יצאתי אל העיר למצוא מקום עם אינטרנט, ובדרך קניתי לעצמי מגבת חוף.
חזרתי אל האכסניה כדי לנעול את כל הדברים שלא הייתי צריך, ומשם מיהרתי אל הים. ביליתי בחוף של סורפרס ובמים הנהדרים של האוקיאנוס כפחות משעה, אבל עדיין הספקתי להישרף קצת בגב. שאר היום עבר במנוחה בעיר ובאכסניה.
החלטתי גם לאיזה פארק לצאת מחר: באיזור חוף הזהב יש מספר פארקי שעשועים ופארקי מים גדולים. בחרתי בפארק של האחים וורנר (WB) שנקרא "עולם הסרטים"'.

08.03.2010


עולם הסרטים

עליתי היום אל האוטובוס אל מתחם פארקי השעשועים של חוף הזהב, בו ביקרתי ב"עולם הסרטים" של האחים וורנר. הפארק מוקדש לסרטים ולדמויות המפורסמות ביותר שהופקו במסגרת חברת ההפקות המפורסמת. התחלתי עם המתקנים של באטמן: בטוב מביניהם הזניקו אותי תןך שניות לגובה של 50 מטרים. 

הכניסה לעולם הסרטים. ברקע: המתקן של באטמן ורכבת ההרים של סופרמן.
המשכתי אל רכבת ההרים של סופרמן, שהייתה שווה את תור ההמתנה הארוך - בעיקר בגלל הנפילה הגדולה והמאונכת שלה. מיהרתי לעלות גם על הרכבת של "נשק קטלני", רכבת המכרות של המערב הפרוע ורכבת השדים בסגנון סקובי-דו. לאחר הביקור בכל רכבות האקסטרים פניתי לסיבוב באיזור המוקדש יותר למתקנים של ילדים קטנים: לא עליתי כמובן על המתקנים שם, אבל מאד התרשמתי מהעיצוב בסגנון הלוני טונס.

קויוטי
זה עוד לא נגמר פה: הפארק מלא בחנויות מזכרות עם מתנות יפהפיות ; אני רכשתי ספל בצורת שְׁרֵק, ואיתו גם הלכתי לראות את הסרט בארבעה מימדים של שרק. המימד "הרביעי" בסרט הוא תזוזה של הכיסאות מלווה ברסס מים שמותז על הקהל.
בכל אחר צהריים מתקיימת בפארק תהלוכה של שחקנים מחופשים לכל כוכבי וורנר: החל ממרילין מנורו וכלה בטוויטי. זה היה סיום מקסים ליום מלא-האנדרלין הזה והאחרון שלי בחוף הזהב.

סקובי דו בתהלוכה
כששבתי אל האכסניה פגשתי שם את יוהאנה ויוזפין, שתי השבדיות שהכרתי בביירון ביי. את הערב העברנו במשחק טאקי ארוך אל תוך הלילה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה