יום רביעי, 22 בינואר 2014

יום 122: הוברט

23.04.2010

הר וולינגטון

התחלתי קצת לאבד את מצב הרוח הטוב של טסמניה. זה אולי מאחר ואני עוזב אותה מחר וטס בחזרה לסידני. היום בבוקר נסעתי בשאטל מהוברט אל הר ווֶלִינְגְטוֹן (Mt. Welllington), שגובהו 1270 מ'. התצפית עצמה על הוברט וסביבתה הייתה יפה, אך הערפל הקשה על הצילום. מזג האוויר הקפוא גם לא תרם הרבה, ושמחתי שהבאתי איתי לכאן את המעיל החדש שקניתי בטורקי.

בהר וולינגטון
תצפית על הוברט מההר

שינוי בתכניות

חזרתי בצהריים אל האכסניה וחיפשתי אינטרנט-קפה כדי שאוכל לשוחח עם אמא בסקייפ. בארץ הוציאו אזהרת מסע לתאילנד, אליה אני אמור לקפוץ למספר ימים בין סידני וישראל. החלטתי לוותר על הביקור בתאילנד ולהמשיך ישירות מאוסטרליה לישראל. גם ללא קשר לאזהרת המסע, לא התחשק לי לעצור במדינה עם מנטליות שונה לגמרי מאלו שטיילתי בהן בחודשים האחרונים. דיברתי עם מוקד אל-על במלבורן, אך הם הסבירו לי שכל הטיסות כבר מלאות. הציעו לי טיסה חזרה לישראל בתחילת חודש מאי, אבל אני העדפתי לחזור מוקדם יותר הביתה. לא רציתי להגיע לתחושת מיאוס-מיצוי מאוסטרליה, אלא דווקא העדפתי לעזוב אותה עם רצון לעוד.
בסוף נמצא פתרון: אמא מצאה לי טיסה שתקדים את החזרה שלי ביום אחד ; הבשורה שימחה אותי, אבל פתאום הבנתי שזהו - הטיול באוסטרליה מגיע עוד מעט לסיומו. השינוי לא היה זול, מכיוון וזה לא היה השינוי הראשון שלי בכרטיס.

רוחות רפאים

שארית היום עברה בסידורים והתארגנות למחר. כבר מצאתי לי אכסניה/מלון עם חדר לבד בשכונת קינגס קרוס בסידני והזמנתי את המונית למחר בבוקר לשדה התעופה של הוברט.
בלילה יצאתי לסיור ב"בית רדוף רוחות", שהיה די מיותר וטפשי. לא היו יותר מדי דברים אחרים לעשות בהוברט בערב, כך שזו הייתה האפשרות היחידה. אולי היה עדיף לצאת לביקור בבית רדוף רוחות בדנידין, ניו זילנד: יש לי הרגשה ששם הסיור היה יכול להיות יותר מפחיד ומעניין. אגב, מדהים עד כמה הוברט מזכירה את דנידין: בשתיהן יש מבשלת בירה גדולה ומפעל שוקולד של קדברי.
אין צרך לציין שלא ממש פגשתי רוחות רפאים בסיור ההוא.