יום שלישי, 11 במרץ 2014

המסלול שלי בדרום אמריקה

אף פעם לא חשבתי על טיול לדרום אמריקה, באמת. לא ממש הבנתי את הצורך לטוס לשם ולטייל במדינות, שחלקן נותנות לתייר תנאים תיירותיים איומים (אהממ... בוליביה). את הטיול הארוך שלי אחרי הצבא העברתי בניו זילנד ואוסטרליה היפהפיות והיקרות. אי שם בסוף שנת 2011, אחי הקטן טס לדרום אמריקה בטיול שלו אחרי הצבא. כשהוא חזר עם סיפורים מדהימים ותמונות מהפנטות, החלטתי שאני גם חייב לטוס לשם. אך במסלול מעט שונה.
הטיול שלי התחיל בדצמבר 2012 ונמשך שלושה חודשים שלמים. המסלול שלי היה רחוק מאד ממסלול המטיילים ה"קלאסי" של דרום אמריקה: לאחר טיסת קישור דרך מדריד, נחתתי בסנטיאגו דה צ'ילה. לאחר יומיים קצרים ביבשת, נטשתי אותה לטובת ביקור בחלום ילדות - אי הפסחא. כששבתי אל היבשת, המשכתי לארגנטינה עם קפיצות קטנות לאורוגוואי וברזיל. מצפון ארגנטינה "טיפסתי" אל בוליביה, ומשם נסעתי דרך פרו היפהפייה אל אקוודור, בה הגחתי שוב אל האוקיאנוס השקט כדי לבקר את איי גלפגוס. לא ביקרתי ממש בברזיל עצמה, וגם לא בדרום ארגנטינה וצ'ילה. שמעתי שאלו מקומות מאוד מרשימים ומהנים, אבל אי אפשר להספיק הכל בטיול של שלושה חודשים.
וכמובן שכתבתי, והרבה. אעלה לכאן בשלבים את יומן המסע שלי בדרום אמריקה.

זוהי מפת המסלול שלי: שבע מדינות בשלושה חודשים. הקווים הישרים מסמלים את הטיסות מהיבשת אל האוקיאנוס השקט, כשהמיקום של אי הפסחא כאן אינו מדויק: הוא למעשה ממוקם הרבה יותר רחוק מדרום אמריקה, וחורג מהמפה. הקו הבהיר והמקושקש מראה את המסלול שלי ; הנקודות האדומות מציינות את העיירות והערים בהן ישנתי במהלך הטיול (רק נקודה אחת מציינת את איזור מדבר המלח בבוליביה, בו ישנתי בשלושה מקומות שונים במהלך הסיור בו).

המסלול שלי בדרום אמריקה והאוקיאנוס השקט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה