יום רביעי, 16 ביולי 2014

ימים 29-30: סלטה

31.12.2012


סידורים בסלטה


אחרי שלושה ימים של טיולים סביב סלטה, התפניתי היום לקצת סידורים בעיר. היום זה ערב השנה החדשה, כך שהרבה מקומות בילוי וסוכניות נסיעות נסגרו מוקדם, ויהיו סגורים גם מחר. 
אכלתי ארוחת בוקר באכסניה ויצאתי לחפש מכבסה במרכז העיר: מצאתי אחת ומסרתי בה את הכביסה שלי. בינתיים יצאתי לקנות לאוכל והספקתי לגלוש באינטרט נורמלי (כלומר, שלא דרך הסמארטפון). חיפשתי גם מזכרות במרכז העיר, אבל התייאשתי בגלל ההיצע הפשוט והמחירים הגבוהים. כנראה שאת המזכרות שלי אקנה בעיקר בבוליביה ופרו. 
לא ממש הצלחתי להירדם במהלך היום, ואת הזמן הפנוי ניצלתי לקביעת אכסניה בעיירה הבוליביאנית טופיזה. שירותי המלונאות בבוליביה הם הרבה פחות מפותחים מאלה שבארגנטינה וצ'ילה ; בעיקר כשמדובר בעיירה נידחת כמו טופיזה. מרבית המלונות והאכסניות שמצאתי באינטרנט כלל לא איפשרו לבצע הזמנה אונליין. 

ערב השנה החדשה

מסיבת הסילבסטר שאורגנה באכסניה הייתה מאד נחמדה: באופן מפתיע כמעט אף אחד לא יצא לחפש מסיבות ברחבי העיר וכמעט כל המטיילים נשארו כאן (אולי גם כי השרב נשבר והתחיל לרדת גשם). בירות ובריטים שיכורים לא היו חסרים, ואת מרבית הערב העברתי בחברת רו מקנדה. 
הלכתי לישון לקראת השעה שתיים בלילה - לא שעה מאוחרת מדי בשבילי באופן רגיל, אך דווקא בטיול הזה היה הייתה חריגה. איכשהוא התרגלתי להירדם בסביבות חצות בשבועות האחרונים.

זרים שיכורים
עם רו

01.01.2013


פרידה מסלטה

היום הזה עבר די בשעמום. כבר ניצלתי כמעט כל טיול אפשרי או אטרקציה בעיר וסביבתה. 
לאחר הצ'ק אאוט מהחדר באכסניה, יכולתי להישאר באיזור המשותף עד הנסיעה שלי לכיוון בוליביה בעשר בלילה. ארגנתי את התרמיל שלי מחדש לקראת הנסיעה - משימה מאוסה שאני שונא לעשות. רוב היום עבר באכסניה מול הטלויזיה, עם קפיצות קטנות למרכז סלטה, שכללו ביקור במקדונלד'ס ופרידה מפאבלו. 
לקראת הערב נפרדתי גם מרו ונסעתי עם בנחמין הארגנטינאי אל תחנת האוטובוס המרכזית של סלטה. עזבתי את העיר הזו בתחושת עצב: היא סיפקה לי מנוחה, היכרות עם אנשים נפלאים ואטרקציות יפהפיות. בשעה עשר עליתי עם בנחמין ועוד צמד שוויצריות, שבאו איתנו מאותה האכסניה, אל האוטובוס שייקח אותנו מסלטה אל עיירת הגבול לָה קִיאַקָה.
אבל את הנסיעה הזו לא סיימתי בלה קיאקה ; לא ידעתי שהיום הבא יהיה אחד מהימים המאתגרים של הטיול הזה...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה